ТОП-5 надійних японських позашляховиків, які актуальні навіть сьогодні

Японські автомобілі мають великий попит і пропозиції на вітчизняному авторинку. Позашляховики з країни сходження сонця надзвичайно надійні і, як правило, невибагливі. Сьогодні ми поговоримо про деякі з найбільш успішних варіантів, які є актуальними.


No1 – Mitsubishi Pajero

На авторинку дійсно мало Паджериків з усіма оригінальними запчастинами. До того ж, часто можуть попастися биті автомобілі. Але не дивлячись на це, Міцубісі відрізняється своєю невибагливістю і захистом від корозії. Навіть якщо у нього пробіг понад 150 000 км, то це йому не страшно, якщо, звичайно, автомобіль не використовували в суворих умовах.

No2 – Toyota Land Cruiser 100

Даний японський позашляховик виглядає цілком стильно і солідно. Найчастіше на вторинному ринку трапляються зразки з 4.7-літровим V8 агрегатом. Власники даного автомобіля можуть похвалитися, що навіть при пробізі більше 200 000 км, їх авто не відчуває ніяких проблем. Надійність, невибагливість відмінно доповнюються комфортним салоном з гідною обробкою.

No3 – Nissan Patrol Y61

Якщо у вас є потреба в дійсно надійному позашляховику, що слід звернути увагу саме на цей автомобіль. В основному автолюбителі вибирають двигуни з 2.8 літровим або 4.2 літровим двигуном, але можна і придивитися до 3 літрового дизельного апарату. За автомобілем слід добре доглядати, щоб він не підвів в скрутну хвилину. Також будьте готові міняти масло кожні 5-7 тисяч кілометрів.

No4 – Mitsubishi Pajero Sport 2

Цей позашляховик радує своїм широким асортиментом бензинових і дизельних двигунів. Часті випадки, коли автомобіль проходив
400 000 км без капітального ремонту! Багато хто вважає, що Паджеро Спорт 2 чи не самий “міцний” японський позашляховик. Також хочу відзначити, що він прекрасно підійде для міської суєти. На ньому комфортно пересуватися.

No5 – Toyota Land Cruiser Prado 120

Ще один японський позашляховик, який зумів підкорити серця сотень тисяч російських водіїв своєю невибагливістю. Пробіг в 200 000 км не вважаеться для нього проблемним, деякі назвуть це “обкаткою”. Відомі випадки, коли при правильному обслуговуванні цей автомобіль проїхав 700 000 км! Найчастіше співвітчизники вибирають варіанти з 2,7 і 4 літровими бензиновими агрегатами або з 3 літровими дизельними агрегатами.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *