Самостійна підготовка автомобіля до зимового сезону

Підготовка автомобіля до зими – дуже відповідальна міра, якою автовласники часто нехтують, обмежуючись лише зміною гуми, доливом зимової незамерзаючої рідини і перевіркою акумулятора. Але при першій мінусовій температурі багато водіїв стикаються з проблемами, яких могло б і не бути при сумлінній підготовці авто до зими.

Мова йде про недорогу процедуру, яку легко зробити самостійно – мастило. Все, що вам потрібно: будь-який спеціалізований мастильний матеріал (силіконова, літієва, суха тефлоновая масло, WD-40 і ін.), Суха ганчірка і півгодини зайнятості.

1) Автомобільне скло
Лід і застиглий бруд можуть досить сильно пошкодити склопод’ёмний механізм і навіть подряпати скло. А іноді і зовсім підйомний механізм ламається через те, що мокре скло можезастигати за ніч, покриватися льодом і не відкриватися вранці. Щоб цього уникнути, треба протерти скла сухою ганчіркою до чистоти, опустити їх до поверхні і нанести на направляючий механізм сухий тефлон або силіконовий спрей. Підніміть і опустіть скла кілька разів, щоб мастильний матеріал розподілився рівномірно по поверхні. Після закінчення роботи надлишки мастила видаліть за допомогою спрею для чищення вікон і чистої сухої ганчірки.

2) Дверні ущільнювачі і кришка багажника
Часто буває, що дверний ущільнювач з першими заморозками примерзає до стали кузова. Уникнути цього допоможе популярна мастило WD-40. Матеріал наноситься на все ущільнювачі дверей і кришки багажника рівномірним тонким шаром за допомогою прогумованої ганчірки. Турбуватися за кірку льоду на поверхні ущільнювачів і агресивного зовнішнього середовища вам тепер не доведеться.

3) Дверні замки і петлі
Ще одне вразливе місце в автомобілі. Навіть якщо двері вашої машини відкриваються з пульта, нехтувати мастилом личинок замків і механізмів все одно не варто. Брудовідштовхуючий силіконовий мастильний матеріал необхідно нанести на личинки дверних замків, а також на петлі, що з’єднують двері і кузов автомобіля, щоб уникнути неприємного скрипучого звуку при відкриванні дверей.

4) Люк бензобака
У багатьох моделях авто люк бензобака – слабке місце. Його рекомендується змащувати кожні півроку, так як люк особливо сильно схильний до корозії від солей і хімії на дорогах. Вищезазначена мастило WD-40 відмінно підійде для обробки петлі і затворного механізму.

5) Механізм запору капота
Так як запірний замок капота знаходиться на самому уразливому місці – спереду капота автомобіля, – то захист повинен бути особливо якісної. Все, що летить з під коліс попереду автомобіля, що йде потрапляє під капот вашої машини. Щоб уникнути корозії і відмови механізму в один прекрасний день, треба окропити силіконовим мастильним спреєм весь замок запору капота.

3 коментар

  1. Павел

    Я даже купил подъемник у Hunter http://hunter-ukraine.com.ua/ , что бы ходовую перебирать перед зимой и после зимы? , безопасность превыше всего

  2. Влад

    Согласен с автором, зимой машина требует тройного ухода!

  3. Анатолий

    Павел, ты конечно заморочился, я просто к другу на сто заганяю в начале сезона и в конце

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *